Upp o ner

Han precis kliva upp ur sängen då chefen ringde, behöver hjälp idag. Jag har tvättstugan o är i stort behov av att tvätta, samt plugga till mitt prov på onsdag. Trots detta sa jag ja. Från 15. Hoppas verkligen att lönen nästa månad blir en positiv överraskning. Har jobbat hur många dagar som helst de här två veckorna känns det som.

Jag tittade hur som om banken fått in något om min kommande lön imorgon, hade inte förväntat mig mer än kanske 1000:-. Men oj så fel jag hade! Kan bli en trevlig dag i Etuna imorgon. ^^

Eftersom att jag inte hinner tvätta idag så ska jag dessutom försöka hinna fixa lite grejer på stan. Har en timme på mig.. Sen blir de väl att försöka läsa lite folkrätt efter jobbet.Missar fotbollen ikväll också. Too bad.


Nu blir de frulle, som jag faktiskt har hemma för en gångs skull!


"- Ni måste va dom konstigaste jävla brudarna i den här stan... Men de är ju bra att ni har roligt iallafall!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback