Check

Jag har fullt upp den här veckan, jag tror det är då jag presterar bäst. Måndagen gick bort till Sthlm och räknas inte. Har stängt på jobbet både igår o idag, fortsätter på samma sätt imorgon, ev även på fredag. Vad jag vill komma till är att jag känner mig som Superman när jag avklarat en dag i först skola, sen på jobbet och sedan kommer hem och faktiskt sätter mig o plugga. Jag känner mig sjukt duktig o får nog på det sättet mer gjort.

Kanske borde börja jobba lika mkt som förut igen? Borde orka fram till studenten?


Fick förövrigt mkt fint armband från cocoo.se idag, mindre än jag tänkt mig men nästan snyggare. Blir intressant o se hur länge jag har kvar det på armen bara, ramlar nog av lätt..


Nu blir det "Vart fan är mitt band" i bäddsoffan, sover inte i min säng from igår, provar en ny teori om att jag sover bättre på soffan...Funkade bra inatt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback