Nordman

Efter firandet av att en jävlig vecka var över igår så gick jag upp skapligt idag för att möta upp Sebbis och hans två kusiner för att tillbringa dagen med dom. Målet var att se Nordman, småkillarnas idoler. Var lite sisådär med bensin i bilen vilket gjorde det nervöst för oss på vägen in, tidspress gjorde inte saken enklare.

När vi stått i en lång kö, fixat autografer, köpt glass, hälsat på Jennifer på jobbet och slutligen packat in ungar i bilen och tagit oss till Donken i Snäs för att käka så sitter vi som bäst och äter då jag kände igen en av de skalliga killarna bakom oss. Hampus o Patrik sken som solar när de såg att de var Nordman o deras typ, manager som precis lämnade stället. En lyckad dag som allt.

Nu ligger jag i soffan, var pepp på utgång men har tappat lusten för allt. Skippar chill o grill i mariefred för att ta min första helt ensamma lönehelg på jag vet inte hur lång tid. Kanske på tiden...?

image300
Sebbis i kön för autograferna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback