Oh lord

Kvällen igår var rätt spårad. Minst sagt.

Stängde på jobbet och blev rätt sen, snabbt hem för att byta om o sedan ner till en förfest med Malin och hennes kompisar. Där han jag vara i cirkus 15 min innan alla ville gå. Efter mkt om o men hamnade vi på BK. Mkt folk men såg inte spec mkt av Malin efter att vi kommit innanför dörrarna..

Mkt folk ute som sagt, att dricka ikapp en hel kvälls fylla på 15 min rekomenderas ej. Jag hade vilket fall väldigt roligt, slutade med att en bekant pratar om relationer och spyr på mitt golv för att sluterligen däcka på soffan.

Jag är lite småseg får jag erkänna samt mkt glad att alla inte gör det jag ber dom om när jag dricker. Jag förstår mig faktiskt inte på mig själv alla gånger. Men allt får summeras som en helt lyckad kväll med städning och jobb resten av dagen. Wieo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback