Söndag

Tre dagars utgång i rad är passerade, jag mår oväntat bra. Fredagen var dock inte nådig men det tillhör nu mera det förgångna. Jag stod förbåde mina och gängets drinkar i torsdags och betalade inte mer än 100:-, så det är taget.

Riktigt skönt väder så igår tog jag, Jenn o killarna Niklas cab, gled runt i solen o käkade glass, sommaren är på G :)
Blev middag och förkrök här igår, ovanligt städat här idag, fast att disken och "Rent hus" får mig att må illa och lust att städa. Dock blir vi tre här inatt också så det känns ganska meningslöst.


Imorgon blir det Stockholmo, så mkt annat som skulle behövas göras egentligen, ska försöka klara av en del idag. Men noll motivation som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback