Strålande

Jag o Blondie försov oss imorse, tanken var att filma vilket vi inte hade tid till då vi båda sov förbi alarmen.

Jag tog en sväng till gymmet innan engelskan började, riktigt skönt. O jag firar dessutom min andra helt gröna vecka den här terminen idag! Det är stort!

Blir troligtvis en lugn helg, ska försöka få mkt skolarbete gjort o jobbar imorgon o på söndag. Känner jag mig själv rätt kommer tiden försvinna snabbt.

Har fått ett riktigt spännande erbjudande för sommaren, mer klara besked i början av nästa vecka. Hoppas på att det blir som jag vill, isåfall kan det bli hur bra som helst.

Nu städning och plugg, solen strålar även idag ute. Nästa vecka lovas sommarvärme, weeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback