Böda

Tre dagar avklarade i Böda, jag skulle nog vilja kalla det Foppatoffel-land nr uno. Jag aldrig sett så många äckligt fula skor på samma plats. Stället är dessutom uttjatat så man kunde utan problem fråga en människa som redan blivit tillfrågad 5 gånger minst utan att veta om dte själv. Det fick vi självklart snabbt reda på. Trots detta är det bättre än Viksjö som jag fortfarande anser vara det värsta locationet jag haft, trots att jag är otroligt glad att aldrig behöva återvända till Böda igen.

Sen jag kom hit har jag och Suat haft lite oflyt... I förrgår började det med (om man bortser från äckliga Böda) att jag glad över att tala med Sebbis i telefonen glömmer av både hastighet och fartkameror och ligger i minst 85 km/h på 70 väg. Den bötern kommer bli riktigt fet eftersom att den först går via Hertz, sen till Telenor, sen till min chef som sedan ser till att jag ska betala den... Kul... Minst det dubbla slutar den på o då har jag plötsligt inte lika tung lön längre :P

Igår på väg hem lyckas vi klippa en uggla med bilen, eller den störtade ut i vägen o det smällde. Fanns inget att göra, grillen är mosad, sitter fortfarande fast fågeldun och blod på den fram och motorhuven på bilen går inte att stänga riktigt men inte heller öppna.


Så länge jag inte förlorar körkortet är jag nöjd, lite nojjig över prövotiden men det ska nog inte vara några problem, hoppas jag.. :P

Kommentarer
Postat av: Hellen

haha vilket oooflyt!

2008-08-15 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback