En vän med en bil

Har precis ätit en mindre delikat middag med ett större gäng telenorare i Kalmar, sitter nu i en överpackad bil på väg till Kristianstad, imorgon kväll får jag äntligen komma hem :) Hra inte mått bra alls den här veckan så det ska bli skönt att försöka bli frisk. Fick riktigt tungt location nästa vecka så jag börjar nästan redan känns säljpress. Måste vara frisk nästa vecka verkligen. 

Lever som sagt med killar nästan hela tiden, har jävligt roligt men får också höra massor jag inte vill höra. Haha.. Dessutom har First Hotell Witt i Kalmar blivit mitt andra hem, men hellre bo där 3 veckor en månad än Ibis i Mölndal tex..


Ska se när vi anländer till Kristianstad, längtar efter en dusch o mjukisbyxor...


SKa bli riktigt roligt att komma hem o träffa alla igen, hörde av Sebbe att söta Patrik hade undrat var jag var.. Jag skulle kunna adoptera den ungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback