Heeemma

Ställde klockan på 5,15 imorse... Helt galet. Är så sinnessjukt trött att det är vansinnigt. Av den anledningen skippade jag Sthlm. Funderar dock på att åka upp lite senare ändå, men är inte säkert ännu. Nu tänkte jag gå o lägga mig o somna till Ice Age, som jag pratat om den filmen de senaste veckorna men inte fått se den, så det blir det nu.. Kommer somna efter "Den är grööön, dom stack för två timmar sen"...Haha..

Tänker ta en chilldag idag, kika lite i kataloger o på nätet efter kläder, ska shoppa lite imorgon, även försöka hitta nån schysst frisyr. Så det blir chill idag, känns höstigt nu, "film o te stämning"..


Fick sällskap på hotellet igår, trevligt trevligt, hade dock gått och lagt mig när det ringde så sömnen blev det inte så mkt med. Men mkt trevligare med sällskap och skruvade samtal än att ligga ensam och glo på film.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback