Myys

Dagen har jag ägnat åt att sola, hittade en cool t-shirt efter en snabbis på stan. När jag väl kom hem hade jag även inhandlat fotoalbum, lim och pennor för att på bästa sätt kunna fixa med korten jag framkallat för evigheter sen. Självklart köpte jag inte tillräckligt med lim, så knappt hälften av korten kunde sättas in.

Har lyssnat på Jamies gamla skiva idag, gud så nostalgisk jag blev. Fick mig att tänka på alla besatta turer runt om i Sverige jag hajkade runt på. Men även vad mkt han bidrog med. Det fick mig också att inse hur länge sen det var jag o Anna verkligen sågs, pinsamt länge sedan... Det måste vi se til latt ändra på inom en snar framtid, även om vi sagt så ofta.. :P


Nu ska jag gå o möta Jenn på Statoil för att handla lite mysmat, ska kolla på film o sedan åka o shoppa imorgon. Trevligt värre! :)

Kommentarer
Postat av: ANNA

åh, jag saknar dig! tycker ocksp att vi borde ses, och vi borde nog skämmas för att det var så länge sen. blev sugen på att lyssna lite på jamies platta jag också nu. vi borde ha en nostalgikväll allihopa och göra det tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback