Rekord

Det märks när man har kul på jobbet, då finns det för det första ingen tid till att hänga vid datorn alls och för det andra så saknar jag det inte ens. Den här veckan har varit grym, på många sätt. Jag har sålt bra, haft en jämn och hög nivå och dessutom slagit två stycken location rekord. Känns mkt bra, nu ska det bli riktigt skönt att först försöka varva ner några timmar på tåg/i mörsil innan yran imorgon.

Har Stockholmsrutt nästa vecka, så hela början av veckan tillbringar jag på hotell i Hägersten, ska försöka dra mig mot strängnäs någon kväll beroende på nmör jag slutar jobba. Sen blir det tillbaka till Öland igen, ska bli grymt.


Snackade med Sebbis igår o har kollat på gamla GL bilder nu under min första av 12 timmar på tåget. Sjukt vad jag saknar oss, saknar er. Vi slår på stort så fort vi får möjlighet!

Håkan imorgon med hela gamla Mörsil gänget... Aw, blir grymt!


"Skyll dig själv, inget händer här. Men det gör ingenting, om dina händer är här"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback