Uäh...

Jag har haft en riktigt dålig dag på jobbet... Sålt dåligt, varit på uruselt humör, kallsvettats och haft allmän dålig motivation o sälja... Som tur är blev det lite bättre på eftermiddagen och Misse drog dåliga skämt om somalier som tillsist blev roliga. Bäst var den med armarna i duschen. Haha..

Jag håller på att bli riktigt sjuk, gått med feber i flera dagar så det ska bli skönt o bli ledig. Nu blir det käk med killarna. Känns som att jag lever som ensam tjej med killar hela tiden, men jag trivs bra med det faktiskt. En kille i teamet trodde att jag var 24 idag... han är 89a också... Jag tror inte jag tar det som en komplimang, men.. whatta......

imorgon är en ny dag, förhoppningsvis bättre ur säljynpunkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback