Viksjö

Jag visste inte ens att Viksjö fanns på kartan. Jag visste ännu mindre hur otroligt sura folk i denna förort till Sthlm är. Jag har aldrig upplevt så arga människor på samma plats!

Mest komiskt idag är att jag i panik och frustration inte lyckas sälja till en enda männsika på hela dagen. Hade bara fått in två människor i montern en halvtimme innan vi skulle åka, då plötsligt en man kommer fram till mig och hälsar som att vi har pratat förut och visst känner jag igen honom. Jag vet dock inte när ifrån. Det visar sig snart att jag försökte sälja en telefon till hans fru förra veckan på Öland och nu befann sig hela familjen utan för Ica i Viksjö.. Helt galet.
Han gick iallafall därifrån med samma telefon som han inte ville ha förra gången för att den var blå.

Ibland har man flyt i oflytet...

Igår lyckades jag sälja två telefoner till en pappa med gratis företagsabonnemang, tungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback