Yrat

Jag var inte ens pepp för kvällen  igår, men det blev ju himla trevligt ändå, spårat och galet men mycket trevligt. Hann med att se både Uggla och Hellström, missade dock presidenttalet.. Vilket är halvt dödstraff på...

Pappa hämtade mig rätt tidigt i stan, jag hälsade på syrran en snabbis innan bilen var färdigpackad för att åka söder ut med och sen dess så har jag suttit placerat i baksätet på mamma o pappas bil med Lilleman i knät o lyssnat på musik.

Nu har datorn fått rycka in tills dess att batteriet dör, anländer rätt sent till Hägersten så är det en bit kvar...


Så tills att batteriet dör sitter jag här.. ciaao

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Malin! :) Länge sen jag var inne o läste här... Låter inte helt fel med uggla o håkan på yran, precis som det året jag var där ;) oj oj, länge sen.. men missade du presidenttalet? shit, du som till o me tvingade MIG o lyssna på det? ;) haha. fast det var lite kul, en kväll när jag spelade nåt frågespel med några vänner så kom frågan "var i sverige har man en egen president" o då så kunde jag det o alla ba "hur faaan visste DU det?" haha :) hoppas allt är bra med dig.. ska bättra mig o läsa lite mer här. puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback