4 dec

En månad sen jag skrev sist. Tror aldrig det dröjt så länge? Detta av olika anledningar den här gången.

Mkt har hänt o haft mkt att tänka på ang jobbet, sen har jag även lämnat min dator hemma hos mina föräldrar i Åre o har därför varit utan i evigheter. MEN, idag har jag köpt mig en ny, pytteliten rosa som kommer bli min nya lilla bäbis.

Är ledig just nu, hemma i Strängnäs o tolv dagar framåt. Planerad utgång med härliga gänget i helgen, sen ev en resa upp till Åre för skidåkning till nästa helg. Kommer klättra på väggarna för att börja jobba igen.


Just nu njuter jag av ledigheten, sitter med skönheten i knät o försöker få in lite bilder.. Jobbigt att börja om från början totalt gällande bilder o musik....


Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback