Halvvägs

Det är bara måndag, min ledighet har varat i 5 dagar och jag hade nyss min första kontakt med jobbet.

Från att blivit tillsagd att snacka annat än jobb gick samtalet in på luciafirande i Åre och diverse rekryter. Men, som alltid vid längre samtal, halkar båda in i jobbsnack tillsist... Allt avslutades med att jag fick be honom hålla tyst om diverse erbjudanden, kampanjer osv.


Nu till mitt problem, jag har mer än hälften av min ledighet kvar. Jag börjar redan bli rastlös, visserligen är schemat ganska fullt from onsdag men.. nu är jag sugen att börja jobba igen. Lord.

Imorgon kommer Helene förhoppningsvis hit med en bultsax, måste bryta mig in i källaren för att få tag på skidor. Sen beger jag mig norrut på onsdag. För en helg med lucia, Timbuktu och skidåkning i Åre o Östersund. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback