Passerat

Då var julen passerad och förbi. Himlans trevligt får jag säga. Julafton tillbringades i Mattmar hemma hos moster med kusiner, familj och deras släktingar. Väldigt trevligt och förutom det vanliga julstöket satt vi o sjöng o spelade fram till kl 3 på natten. Mys.

Igår begav jag och Linda oss in till le city för att göra vad som är början till en tradition på juldagen. Skaka lite rumpa på Marité. Himlans trevligt det också och jag brände knappt några pengar vilket är ett framsteg för mig. Trots detta blev jag redigt berusad och har flertal samtal och sms från min telefon som bevis på detta. Dock var alla sms rättstavade tillskillnad från Linda som slängde i väg ett i stil med "Surrar Malin o Sarakul". Inget sammanhang alls och alldeles för lite koll på T9:en ;)

Lyckad kväll vilket fall, jag har varit helt död idag, ligger fortfarande som ett kolli men har iallafall klarat mig från illamående och huvudvärk. Alltid ett plus! :)



Imorgon fortsätter vi med  traditionerna! Linda har lyckats samla på sig säsong  2 och 3 av OC, så imorgon tänker jag åka till Krokom med massor av popcorn, sköna kläder och låna till mig en skön filt för att tillbringa dagen i soffan.
Tänker bojkotta kvällen på "Folkan" som är näst intill helig här som det låter på resterande ortsbefolkning och istället packa min väska för kommande resa till Skövde på söndag.

Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback