Smidigt

Det är tråkigt hur ofta man måste bli arg på SJ, Sas osv. För det är tyvärr ofta så att något av dessa färdmedel är sena, vilket resulterar i att man missar nästa tåg i bytet, etc. Men, när det väl funkar går det himla smidigt, jag har snart rest 100 mil på under 4 timmar och har då ändå hängt 40 minuter på Stockholms central. Skönast är när väntetiderna är korta men ändå hinns med, bara gå från flyget till snabbtåget, från snabbtåget till x2000.

Jag anländer strax till Skövde, snackade med killarna och fick höra att de köpt två gitarrer till guitarr hero, dessutom har de laddat ner spelet, hackat det och sedan fixat så att det går att spela via datorn. Helt utan en tv-spels konsoll.. Alla som säger att jag är nördig kan gärna få ta tillbaka det. Ni som fortfarande står fast vid er åsikt kanske förstår varför när jag umgås med människor av sådan klass.

Vilket fall, vi ska lira Guitarr Hero på hotellet hela kvällen, blir asnice, lite käk och trevligt sällskap. Jag klagar inte :)


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag orkade inte mer för idag, kan ju bli ganska mycket bättre än sådär kanske, bara min hjärna kan tänka vilket den inte var kapabel till längre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback