Busy Birger & Jarl

Sitter nyvaken och hungrig i Nykvarn, Jenn duschar och jag funderar på om jag ska äta eller duscha först. Troligtvis äta.

Vi ska försöka ta oss n¨nstans med le projekt idag. Kan bli intressant och se hur det går. Med lite mat i magen känner jag mig iallafall motivierad. Vilket är ett framsteg.

image285




Och medtanke på dagens jobbsituation på jobbet måste jag bara fundera lite över varför man har ett jobb, säger till varenda människa på stället, inkl chefen, att man vill jobba så mkt som möjligt. Sen sitter hemma och ljuger om att man är bortrest 3 dagar i rad då det  behövs folk?
Moral?


Man lär sig ändra syn på människor med tiden.
Jag fick iallafall ledigt på lördag, yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback