Efter regn kommer solsken?

Pga hårdvind blev det ingen skidåkning idag. Lite kräsen för att köpa liftkort för att åka i endast lågzon där inte ens allt var öppet. Blev sovmorgon och senare Åre iallafall för lite tillbehörs shopping. Ett par nya stavar, skid+pjäxfodral samt vantar införskaffades. Har aldrig tidigare varit i större behov av fodralen men det blir jag förhoppningsvis inom en snar framtid.

Känner mig som ett barn som räknar ner till julafton för tillfället. Försöker att inte överpeppa Jenn utan vara så laidback jag kan. Det är otroligt svårt och jag lyckas inte speciellt bra. Något som känns bra är att jag lägger mkt fokus på allt kring det här nu istället för på andra tråkigare saker. Efter regn kommer solsken right?

På väg tillbaka från Åre satt mamma o stirrade som ett stressad ekorre på "den fantastiska naturen". Efter 15 år här uppe har hon kommit på att "vi lever mitt i en fantastisk fjällvärld".
Va??

image288





The Hives - Hate to say I told you so

Kommentarer
Postat av: mli

hate to say that i told you so - det ÄR inte roligt att åka ibland och då är det bättre med utgång i östersund. vi hade kul och vad hade du? ;O

2008-02-25 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback