Fredags filosofier

Sitter här nyklippt och har pratat i telefonen hela kvällen. En låt kom upp på datorn och fick mig genast att tänka tillbaka på en kväll för snart exakt ett år sen. Varje gång jag hör "Jag har två olika skor, det här var himla skumt" i karatefylla går det inte annat än att tänka på den kvällen.

Vi hade sportlov, åkte från Åre till Östersund för att ta en helkväll med alla där inne i C & M lägenhet. Vi hade riktigt roligt, dock hade jag och tjejerna inte jättemkt att dricka så jag tog med glädje för mig av Cs rödvin som "ändå inte skulle drickas upp av dom". Tanken var att jag skulle dela med mig. Men jag tyckte att jag kunde vänta en stund med att berätta för tjejerna. Vilket jag gjorde. Smög till kylen lite för ofta o svepte nästan hela flaskan själv. Tror tjejerna fick dela på runt en dl.

Jag var självklart askalas efter mitt "diskreta" genomförande. Sjöng som aldrig förr och var, skulle jag gissa, riktigt jobbig ett tag. När jag efter en stund inte mår bra alls hade jag så mkt förnuft att iallafall gå ut och andas (samt beordra Jenn om lagom varmt vatten) och sedan sätta mig i trapphuset.

Jag förstår självklart inte varför en av killarna sedan kommer och tar av mig mina skor så jag frågar honom varför.
Det visar sig att jag tagit på mig både hans skor och hans jacka i min lilla "friskluftspromenad".
Det var självklart i lysande skick, klart mkt bättre än vad jag var... Men Jenn räddade kvällen genom att servera mig vatten en timme. Sen var jag i form för efterfesten!

image282
En av mina bättre bilder från kvällen... De andra är totalt katastrofala, men kul hade vi... ;)



Var inte alls pepp för imorgon tidigare, nu är jag grymt taggad och ska bli riktigt roligt!
Tänkte vara duktig o aktiv på dagen så det gäller att komma i säng i tid.



Kommentarer
Postat av: Linda :)

asså, jag älskade den kvällen, det var såå grymt roligt xD allt var askalas bortsett från alla kort som blev tagna xD dom borde bli tvungna att tas bort av alla xD

2008-02-02 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback