Kaffebubbel

Har varit väldigt produktiv de senaste dagarna. Efter mina senaste betyg samt ett blick på mitt samlade betygsdokument idag så blev jag faktiskt mer motiverad till skolan och tänker banne mig sitta med projektet from att kaffet blir klart.

Den där meningen kändes mkt bra att skriva! Jag har nämligen köpt mig en kaffebryggare idag! Känns väldigt seriöst måste jag säga, mindre moget och duktigt när jag insåg att det faktiskt kan vara en fördel om man köper kaffe och filter också. Faktum är att den nu står i köket, visserligen rätt ful men utbudet i Strängnäs är inte det bästa och än är jag ingen kaffe expert. Funderade på en espressomaskin ett tag vilket skulle se väldigt bra ut i köket men insåg att jag får börja lågt och arbeta mig uppåt.

Så nu står den där i köket och bubblar sådär mysigt som kaffebryggare gör. Hoppas nu att kaffet smakar också. Kom på att jag inte har någon mjölk hemma (blev himla massa annat som behöver handlas till?) så jag gör som igår. Dricker svart.

image289

Hittade även två superböcker på bok-rean igår! Fattas bara en prenumeration på DN och en katt så skulle man kunna tro att jag var en ensamboende dam 30+... Vet inte om jag ser det så positivt egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback