Part 1

Då var vårt råmanus inlämnat. Med betoning på råmanus, än ska mkt göras och jag kan såhär på kvällskvisten medge att mkt kunde gjorts annorlunda från vår sida. Men nu känns det bra, vi kommer få ordning på det där.
Hör väl oss till att det ska vara kaos i sista sekunden. Men ett mindre avbrott med blandade skratt och tårar i eftermiddags, lite hög Jenn på cola och en första titt i boken "Projektarbete" så blev nog resultatet bättre än jag trodde att det skulle bli när vi började i eftermiddags. Haha..

Nu ska jag sova, tidigt. Utgången igår tog på krafterna även fast jag körde. Imorgon ska jag upp runt tio för att hinna träna, diska o börja städa smått innan skolan hade jag tänkt. Ev jobb imorgon kväll.
Jag är på banan igen!


"- Nu är vi ensamma! vet ni vad vi gör?!
- Nej...?
- KLÄR AV OSS NAKNA!"


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha alltid jag som är pervot babe! vrf är de så :P aja ring mig ikväll jag är pratglad och säkert hög på cola då med:D

2008-02-29 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback