Schkåål för scheppargatan!

Riktigt trevlig kväll igår, började tidigt, för en gångs skull god tid på mig att göra mig iordning. Vilket självklart är skönt.
Jenn o Tanybanany kom och senare joinade även Helene. Vi tog det chill ett tag och spelade både "Hur fan visste du det" och "Våghals". Mindre smickrande bilder därifrån kommer absolut inte upp här :P

Vidare till BK sen, snacket om kvällen innan höll väl inte förväntningarna, men jag hade kul iallafall. Dock tänkte vi vara smarta och slippa kön till garderoben så vi gick ut typ 01,45. Fem minuter efter att vi kommit utanför dörren ringer Sebbe och informerar om att det har öppet en timme längre kvällen till ära. Gjorde dock inte mig någonting, vi gick o käkade, möttes upp av Sebbe som körde oss hem o vi somnade mkt skönt en stund senare.

Helene har dock andra sovinställningar på sig själv än jag o Jenn, så rätt tidig uppgång vilket ändå är skönt.

Det förvånar mig att vissa som man faktiskt känner/känt låssas att de inte har en aning om vem man är. Samtidigt som nån helt random kan komma fram och snacka i evigheter och tror att man är superbundisar?

Men men, kul kväll iallafall, nästa helg slår vi på stort!




"Schkååål för scheppargatan!"

Kommentarer
Postat av: Hellen

Haha, jaa edra jäkla slöfockar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback