Sweet

En allmänt härlig dag går mot sitt slut. Jag och Sara tränade imorse, mkt kondition och hela styrkeprogrammet avslutades med snack i bastun. Jag gick på min första engelskalektion på länge för att sedan åka till Thomashallen där veckans händelse gick av stapeln. Europaskolan vs. Thomasgymnasiet i en fotbollsmatch.

Som vanligt mkt snack från Thomas sida innan matchen som avbröts med 3 minuter kvar då Homasbarnen börjat kasta ägg över publik+plan. Stod 2-1 till Europa vid den tidpunkten så vi utnämnde oss till vinnare, vilket motståndarna självklart protesterar emot.

Blev snabbt hem för att gå till jobbet sen, jag o Ralfie vann 100:- var på en lott vi köpte. Great!
Dessutom blev jag mkt positivt överraskad av ett snabbt besök ute på parkeringen. Han hade åkt en omväg från Katrineholm bara för att lämna en ask + ett kort. How sweet. Överanalyserade troligtvis allt igår lite för mkt som vanligt.

Fruktsallad när jag kom hem med Brämhults juice. Vitaminkickar kroppen för att slippa förkylningen jag håller på att dra på mig.. Nu är det sportlov! Wey!

image284


"- De tre första som gör mål för Thomas får en platta var av Omar!
- De som gör de tre första målen för Europa får en flaska skumpa av Mys pappa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback