Weekend away

Efter en brutal dag, men framförallt kväll igår som itllsist iallafall avslutades med skratt kändes det ännu bättre att jag tidigare igår förmiddags bestämt mig för att ta chansen med gratis skjuts upp till skogarna för skidåkning i helgen. Där med också dissa inbjudningen till imorgon.

Anlände runt 19 ikväll och har sedan dess hunnit ätit mkt god mat, varit social med päronen samt tagit över en timme för mig själv i badrummet. Det självklara "precis kommit till Mörsil-fixet". Vilket innebär fullt utnyttjande av bastu, dusch, badkar samt alla krämer, burkar och inpackningar mamma har på lager. Jag anser mitt lager i lägenheten mer är tillräckligt men här hittar man en ny kräm för varje dag, strålande när min hy är fucked up som nu.

Fick inte med mig Fredrik att åka skidor imorgon så får se vad sällskapet blir. Ska upp mot Åre med en ny stickad mössa, fixa ett par nya stavar innan backen samt ev köpa ett skidfodral om jag får ett "Nu kör vi" samtal från Jenn. Vågar inte riktigt tro att det är sant ännu så jag försöker att vara så opepp det bara går. Vilket inte är speciellt opepp alls...

Sitter nu och utnyttjar husets alla tillgångar, downloadprogram på datorn, fulla skafferier o massor av kanaler. Putsar samtidigt googles och inser hur ful min skidjacka är. Men det skiter jag faktiskt i om jag nu kommer dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback