Aktivt

Jag gillar min tillvaro, många bollar i luften, visserligen mkt att göra i skolan och ganska mkt som halkar efter men I like it. Närvaron hittills har varit kass dock, satsar på en helt grön vecka den här veckan!

Skolar-Sara tyckte det var skönare att sova idag så hon skippade mötet vi hade på Hälsoskaparna. Tur att My hade bil o ville köra upp mig dit så att jag hann i tid. Känner mig riktigt pepp att börja nu. Ska försöka hitta fräscha kläder på lördag så är jag total redo att möta tränaren på tisdag.

image280


Emelie skickade ett kort till mig, från juldagen om jag inte minns fel. En kväll som spårade rätt rejält. Det är kebabsåsen på min klänning bara ett litet bevis på.

Tack så mkt, inramat o klart! :)


"- Om jag inte kommer in i USA kanske jag åker till Afrika o aldrig med kommer tillbaka...
- Jaa.. Då kan du ju plocka dina jävla kaffebönor själv ju!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback