Morgonpigg

Jag vaknade av klockan och var pigg imorse trots att tidningsbudet han lämna tidningarna inatt/morse innan jag hunnit somna.

Packade ihop mina saker o fixade mig snabbt och gick till gymmet en sväng. Stod på "cross-maskinen" ett tag eftersom att det visade sig vara effektivt sist. Även lite andra småövningar men tänkte vänta tills imorgon då vi ska lägga upp ett riktigt program istället. Känner att det var ett tag sen jag visade mig på ett gym... Haha.

Nu blir det snabbdusch o smink innan en lektion i skolan o sedan vidare till jobbet. Ska Förhoppningsvis hinna hämta grejer hos Elin som blev kvar sen i lördags efter utgången med tjejerna på jobbet och handla lite viktiga saker.
Får se om allt går enligt planerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback