Överarbetad

Jag såg igår att jag haft 2 lediga dagar de senaste 14. Inte känts tungt att jobba alls under tiden jag varit igång. Men jag misstänker att mina problem att somna och illamåendet framförallt igår är en effekt av detta.
Visst är det trevligt med pengar men jag vill gärna kunna leva och spendera dom också.

Ska iväg till gymmet för tiden att lägga upp programmet nu. Mår fortfarande småskumt men orkar inte stöka på med ombokningar.
Fick förövrigt en grym rabattkod imorse som gjorde att jag kikade igenom HMs webshop lite.
Har nu klickat hem en kjol, en tröja, ett linne, en kofta, 2 skärp och en klänning till den nätta summan av 200 pix. Då är det tillomed värt att de skickas upp till Mörsil först eftersom att deras system är fucked up.
Jag som sa att jag aldrig mer skulle beställa från HM...


Nu blir det iväg till gymmet! Hoppas Sara är kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback