Spontant

Jobbade kväll igår som alla andra dagar den här veckan. Malin skullle ut och drog med mig på förfest längre ner på tingstuhill efter jobbet. Stressed att göra sig iordning i superspeed är inte nådig.

Var på, vad som visade sig vara ett födelsedagskalas ett tag innan vi gick vidare ner mot Waldemars. Blev en väldigt lyckad kväll. Men som vi sa innan på jobbet; det är när det är spontant som det blir som roligast.
Träffade mkt folk och lyckades tillomed dela en taxi tillbaka till höjden.

Idag har jag varit seg, mina planer om att åka till Eskilstuna o handla "nödvändigheter" gick lite i stöpet.. Kollade faktiskt upp busstider inatt när jag kom hem, slängre grejer omkring mig osv. Men när jag väl vaknade imorse runt 10 var inte jag o kroppen med på samma villkor. Nu sitter jag här o tar det lugnt, vilket är väldigt skönt o laddar för ikväll.

Tjejerna på jobbet ska ses hos Elin, för ännu mera vin och sedan utgång. Möta upp de andra som också ska ut senare. Blir nog kanon det också. Nu blir bara dilemmat åter igen. Vad ska jag ha på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback