19 dagar

En sak slog mig precis, jag tillbringar en kväll själv för första gången på 19 dagar idag. Mamma tog förgivet att jag skulle tycka att det var skönt, men konstigt nog känner jag mig rastlös o sällskapssjuk. Kommer bli skönt att komma hem men otroligt skönt att det känns som jag är fullbokad även under ledigheten. Som jag o Josefine snackade om blir man verkligen sällskapssjuk, fast att man, som vi gjort i en vecka, bor i ett rum på max 15 kvm tillsammans, på det stora resväskor, o 7 lådor telefoner tränger man ändå in sig båda två i badrummet för att det är ensamt att sitta själv i sängen när den ena sminkar sig.

En kund bjöd mig på fest idag. Han jobbade svart, ville inte teckna ett abonnemang först för att staten då skulle se vart hans pengar tog vägen samt var orolig att han skulle ringa bort alla pengar på fyllan. Lät som en kap, så jag bestämde mig för att tacka nej till erbjudandet. Trots att det nästan (inte alls) lät lockande!

Kvällen tillbringas from nu själv på hotellrummet, sugen på utgång men uddevalla har inte mkt att erbjuda. Förra helgen i Båstad får duga, börjar bli sjuk igen så det är väl lika bra att lägga sig.


Fick dock precis ett samtal från tjejerna våningen över, står ett psyko o rycker i deras dörr, nu vågar ingen av oss varken gå ut eller lägga oss o sova.. Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Idis

haha ett riktigt kap! ;)

jag ar sallskapssjuk, jag har ingena tt vara med, forutom nar ja jobbar ar ja med de inkompetenata killarna och sa den dar thomas som ar sa irrrrrreterande!

men snart ar ja hemma o de ska vi umgas! :D

pusspuss

2008-07-19 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback