Häng i Lund

Efter mina första 7 arbetade dagar har jag nu 3 dagars ledigt. De spenderar jag i Lund/Flyinge hos Emelie. Mkt trevligt måste jag säga även om jag åter igen fått en släng av feber/otrolig trötthet. Så jag hade mkt väl kunnat varit mer socialt sällskap men det är skönt att lulla runt o bara vara också.

Har varit lite strul med vart jag ska vara den kommande veckan och hur jag ska ta mig dit. Nu verkar det mesta vara ordnat iallafall och som det ser ut nu kommer jag inte tillbaka till Snäs förrän om tidigast 13 dagar. Känns lite segt.
Kommer bo i Uddevalla hela nästa vecka o vara på samma ställe vilket inte känns jättekul, men förhoppningsvis blir det kanon!


Idag vet jag inte vad som står på schemat, lite film senare men nu har jag piggnat på mig lite o ska höra med Mli senare vad vi kan tänkas göra så länge solen är uppe. Bäst att passa på när energin finns :P


Imorgon blir det Helsingborg, ska bli intressant, spec high chaparall på lördag. So long!

Kommentarer
Postat av: IDA

heej baby du jag kommer hem den 23 juli, e du hemma d?? :D de e bara tva veckor!

aa vet du va jag mer gjort? skurit upp hela stortan..:( de suger balle!

miss u big time Puss

2008-07-09 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback