Happy day

Jag har det mkt trevlig för tillfället, bortsett från att vi fick vara uppe till 3 inatt o gå upp klockan sju har det varit en mkt trevlig dag. Lite sömn de senaste dagarna pga en trip till Båstad i lördagskväll/natt där vi även hann se både Halmstad och Landskrona innan vi var hemma.

Nu är vilket fall jag och Josefine i Uddevalla och har sålt riktigt bra idag, blir ännu bättre imorgon, vi har ett mysigt hotell med galet mkt lurar och ska alldeles strax kika på film o lägga oss i tid för en gångs skull. Jag tror jag underskattade Uddevalla, om alla dagar blir som idag står jag gärna här tills på söndag.

Nu är det film time! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

MYS babe, imorgon jobbar jag igen.. buhu va jobbigt, men men =) snart kommer du hem! greatans bananer <3 galet onödig kommentar btw but im bored ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback