Hotell update

I nattt vaknde min kollega av att jag haft mina ben tvärs över hans mage. Till detta bör tilläggas att jag garanterat är iallafall 35 cm längre än honom. Jag själv har som vanligt inte märkt något av vad jag gör i sömnen... skulle vara intressant att filma en natt.. :P

Är iallafall klar för morgonen nu, lämnar hotellet i Borås om ca en timme, jag är klar men Luis duschar för tillfälllet sen ska vi käka frukost och ha telefonkonferense innan vi drar iväg till dagens ställe.. Gbg igen ikväll, lilla högvarteret för vårt gäng, ul eftersom att vi varit helt ensamma i borås.

So long

Kommentarer
Postat av: idis

haha undra hur de skulle se ut om vi filmade nar du o jag sov tsm, haha...ja ska saga dig att jag snackat o gatt i somnen varenda natt sen jag kom hit! haha

vi maste nastan flma ngn natt....:P

saknar dig! Puss

2008-07-04 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback