Mina lådor och jag

En nackdel med jobbet är hur vi alltid måste ha stenkoll på våra lådor och inte någonsin får lämna dessa obevakade i en bil el någon annanstans än hotellrum. Detta gör det bökigt vissa gånger. Idag är en sån dag. Roberto ska lämna en snubbe o sedan lämna en telefon, vilket gör att vi inte ryms alla i vår fullpackade bil. O lådorna kan inte vara ensamma i bilen de 10 min han lämnar telefonen, så nu sitter jag i lobbyn på hotellet vi bodde på med datorn i knät, mina två lådor bredvid mig o fördriver tiden.

Så snart telefonen är levererad ska vi bege oss mot High Chaparall, ska bli ett intressant dygn. Dels för att se om vi kommer fram levande, eftersom att han kör som en galning och dels med tanke på en rätt bisarr händelse igår. Så kvällen får utvisa.


Hoppas förövrigt att jag är hemma till den 23e, jag kommer vara i behov av en riktigt kväll på vårt sätt efter nästa vecka i Uddevalla! Saknar er!

Kommentarer
Postat av: IDA

hoppas du ar hemma nar ja kommer for jag vill veta allt o har massa att beratta:D

saknar dig

2008-07-13 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback