Mys

Igår var en väldigt trevlig dag, jag låg ute o stekte mig själv i solen på förmiddagen, därefter blev det lite fix av mig själv o lägenheten innan det begav sig till Björsund. Ida har kommit hem :) :)
Det blev vin, drinkar och trevligt snack. Allt avslutades med en för vissa fullpackad (i dubbla bemärkelser) färd i raggar-cab. Jag och Sebbe valde dock att åka Saab.

Jag skulle gå upp tidigt imorse, Niklas o jag skulle lunchat, jag skulle solat både solarium och utomhus och dessutom hunnit städa lägenheten. Dock ställde jag in telefonerna på ljudlös innan jag la mig, så missade samtal o alarm vaknade jag inte av utan har stressat sen en timme tillbaka då jag äntligen vaknade upp. Om två timmar borde jag infinna mig på stationen så jag ska ta o diska lite nu, gå ut med sopor etc så får vi se om solariet hinns med...Vore bra..

"Det är bara backa rakt frammåt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback