Rastlöshetens räddare

Här sitter jag nu, på ett stekhett tåg, utan varken fläktsystem eller AC. Självklart vad gäller SJs tåg är det dessutom försenat, o det var tåget jag bytte från också. Härliga tider!

Jag är dock glad att jag har ett fulladdat batteri på datorn, går att fördriva tiden lite då, medtanke på att jag glömt mina lurar till telefonen i någon av jobbets bilar. Förhoppningsvis den jag har imorgon, annars blir det till att åka till närmsta Telenor Stores butik o införskaffa nya, dock kollade jag o Jenn vad de kostade inne på Phonehouse här om dagen o 500:- känns lite väl saftigt..

Men, som sagt. Tacksam över att jag inte lyckats slarva bort mitt modem ännu, får se hur länge det finns i min  ägo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback