Alltid jag...

Två dagar kvar till studenten. Vem ligger med 39 graders feber  i 3 dagar och återvänder hem från vårdcentralen med medicin mot halsfluss? Jag självklart.

De senaste, säkert 5 åren har jag blivit sjuk så snart skolan varit klar o stressen släppt. Kroppen verkar dock arbeta mot mig starkare än vanligt den här gången... Sjuksyrran som först gav mig beskedet om medicin, i tio dagar sa även att jag inte kunde dricka någon alkohol alls under den tiden. Woho, student o pommac! Läkaren jag senare pratade med sa att det inte var någon större fara, men "du bör inte dricka mer än 3-4 glas vin/champagne"...Ett till frukost, lunch, middag o kväll?

Gick ju inte bra sist jag gick på medicin o skulle vara nykter...

Min familj vill inte sova här inatt iallafall, känns rätt bra, de kan få lämna hunden dock, honom kan jag ändå inte smitta...Gosigoos...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback