Då kör vi

Nu har jag jobbat mitt sista pass på ok för en lång tid frammåt, känns skönt, ingen stress över att kunna ställa upp typ dynget runt. Handlade lite basic grejer på stan efter jobbet, underkläder, bodylotion etc. Såg även en sjukt snygg väska jag skulle vilja köpa, men det får vänta :P

Vi begav oss till Björsund för att säga adios till Ida som lämnar oss för Ibiza o jobb en månad from imorgon. Käkade, snackade massor och begav oss ut på bäversafari igen för att den här gången faktiskt då se en bäver!

Efter att precis anlänt hem nu, försöker boosta mig själv med fruktjuicer av olika slag, frukt med mkt c-vitamin och slutligen mina mirakeldrycker jag köpte igår så hoppas jag att snart vara på banan ordentligt igen. Spec eftersom att jag åker upp till Sthlm imorgonen för första "steget" i utbilningen på telenor. Kommer bli sjukt kul men har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Så det ska jag ägna min tid åt nu. Imorgon kl 8 går tåget, kommer hem sent fredag kväll för att åka igen troligtvis söndag. Det här blir spännande!

Up and away!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback