Det går bra nu

Jag har haft flyt de senaste dagarna. Känns hur bra som helst. Trots att jag blev väckt några minuter erfter 5 igår morse o en halvtimme senare öppnade på jobbet, o senare även stängde var det en otroligt bra dag. Mellan passen åkte jag upp till Sthlm för en intervju jag inte var speciellt taggad för alls. Det ändrades helt där uppe och jag gick runt överhypad då chefen ringde upp mig inte ens 5 min efter att jag lämnat kontoret. När han frågade om jag ville ha jobbet var svaret hur lätt som helst, problemet kom i att säga till min nuvarande chef att jag inte kan jobba de 4 veckor jag är uppskriven på i sommar. Men han tog det över förväntan o löste det rätt bra.

Så på torsdag o fredag ska jag på utbildning, sen börjar jag på måndag, ska bli så otroligt kul, även om alla man pratar med säger att dom hatar försäljarna. Haha.

Men men, omväxling, vad som verkar vara ett sjukt kul jobb o massa roliga unga människor kan inte  gå fel.

Nu måste jag ner på stan o köpa vitamintillskott o shit, håller på att bli riktigt sjuk igen, inte lägligt alls...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback