full rulle

Hela den senaste veckan har varit galen, går som sagt på medicin för halsfluss, hur jag sköter det skippar jag att nämna mer än att jag glömmer ta medicinen, har druckit 3 av 5 dagar och till det här lägger flera timmar på jobbet. Börjar bli sämre igen.

Dock har det varit värt det, allt har varit fantastiskt! Vår student, avslutningskvällen och senast gårdagen som började med champagne vid Sebbis pool, sedan grillat, trevligt sällskap och bra musik för att senare bege sig in mot BK för att sedan avsluta lite, kanske olyckligt, då alla lyckas somna ifrån sina mobiler och Linse ensam står nere vid min port, utelåst.

Idag har jag o Jenn stekt i solen, blir samma plan imorgon för min del, dock blir troligtvis sällskapet av Jenn utbytt mot en bok, inte fullt lika bra men tillräckligt.

Nu ska jag kolla på dagens andra fotbollsmatch. Jag gillar visserligen att titta på fotboll, men ibland suger mina få kanaler mer än andra gånger....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback