Kaos

Efter en halvt hektisk morgon o en sväng på stan för att införskaffa hälsomedel och vitaminer samt en jacka innan jobbet har jag nu åter anlänt hem. Dagen slutsats är att jag fortfarande är skitglad för jobbet på telenor och tror att det kommer bli super, medans de flesta andras reaktioner är "jag hatar sånna där säljare", men jag är inte alltid älskad på jobbet nu heller så.

Är full fart fram till torsdag, fick tågbiljetter och hotell bokat idag, asnice. Blir kul från start med middag o grejer med alla redan torsdag kväll. Sen har jag 1,5-2 dagar i S-näs/Nykvarn för förberedelser innan jag ska vara borta, troligtvis 11 dagar.

Så, imorgon blir det förberedelser, måste totalstäda här hemma också efter jobbet. På eftermiddagen ska vi ut till Ida för mys o chill eftersom att hon drar till Ibiza o jobbar på torsdag. Händer mkt runt alla nu, så himla kul.
Därmed är det som sagt mkt som händer, där slutar jag för idag.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback