Måndag 16/6

Jag har varit aktiv idag, faktiskt väldigt aktiv och känner mig riktigt vuxen. Börjar ta tag i saker nu :)

Först var jag på en jobbintervju imorse, får se nästa vecka hur det gick, tog nästan två timmar och när det var avklarat begav jag mig till banken, fixade dels ett nytt sparandekonto samt fonder, skrev på papper och fixade fullmakter. Fullmakter låter viktigt.. :P Har även hunnit med att se över bästa alternativet av trådlös internetuppkoppling samt, äntligen ändrat min folkbokförings adress till lägenheten och är där med inte bosatt i Åre kommun längre,även på papper. Fantastiskt!

Ska kolla upp ytterligare grejer med telia och sedan planera morgondagen. Blir tidig resa till Sthlm för att åka till Jämtland för att hämta hem Sixten. Får sällskap av Linda ner vilket är mkt trevligt :)


Så innan dess krävs lite fix, o förberedelser för helgen eventuellt. Jag är igång, oh yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback