Schup schup

Helgen har gått fort, först jobb igår och sedan direkt ner till hamen för att att kolla på fotbollen efter det. Där efter blev allt väldigt spontant, hamnade på en förfest för vidare utgång som de flesta var tveksamma till först men visade sig vara riktigt trevligt. Jag hade väldigt kul iallafall, trots mitt lilla skräckanfall att min lever förvandlats till ett russin.

Idag käkades det först lunch på kebaben med samma gäng som igår kväll, sen har jag övergått till sjukt seriösa sysslor. Dags att ta tag i ett fortsatt liv i Strängnäs så folkbokföring, internet osv måste kollas upp. En anställning någonstans skulle också sitta rätt bra.

Vilket fall, ska på en intervju imorgon, vilket jag helt hade glömt, så jag får köra en supersnabb visit till Jämtland för återtagandet av Sixten på tisdag istället o sedan återvända redan onsdag förmiddag för att hinna se fotbollen här nere.. :P
jobbar dessutom på torsdag o det är ju dumt att missa. Får även sällskap i bilen ner nu vilket är mkt trevligt. Så det blir nog bra, även om mamma lär strypa mig för att jag inte kommer befinna mig hemma ens 24 timmar.. :P

Men, åter till tråkigheter. Räkningar ska betalas, jobbskjorta ska strykas sen ska jag vandra till jobbet. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback