Up and away

Nu har jag äntligen grundläggande koll för imorgon, var tydligen slut på de flesta resor till Gbg så jag måste åka härifrån kl 13 imorgon, då är det buss/tåg till Arboga som gäller innan jag tillsist sätter mig på tåget till Göteborg dit jag anländer runt 18 imorgon. Vad jag inte tänkte på när jag ringde min arbetskamrat för att kolla om han kunde plocka upp mig på stationen var vilket jobb jag faktiskt börjat på. Bara för att han ska vara i Gbg imorgon betyder inte det att han är där ikväll, så självklart var han inte det utan befann sig i Lund för tillfället. Så det ska bli spännande att se imorgon om jag antingen på egen hand ska försöka ta mig ut med packning till hotellet i Mölndal eller om han timar mig hyfsat att jag hänger på honom från stationen iallafall. Hoppas på det senare alternativet.


Är tokförkyld dessutom, egentligen sugen på nykter utgång men lika bra att lägga sig i tid o inte försova sig imorgon.
Så kvällen blir lugn, imorgon blir det Göööteborg! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

LYCKA TILL!

2008-07-01 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback