Närmar sig midsommar

Har jobbat hela dagen, galet mkt folk, mkt att göra o nu är jag allmänt uppe i varv och supertrött på samma gång.
Borde förbereda för morgondagen då vi beger oss mot Skägga, Sixten tar oss dit, vi får hoppas att han håller båda vägarna fram och tillbaka.

Ser fram emot vad dagen kommer att erbjuda, måste dessutom fnula ut någon god sallad att snabbt göra för att senare imorgon äta. Blir bra.


Igår var en trevlig dag också, först drygt 8 timmar i bil från Norrland, Sixten skulle rulla söderut, Linda gjorde mig sällskap. Jag hade planerat turen mkt väl och anlände därför till hamnen för att se fotbollen 10 min innan avspark efter en snabbvisit hemma. Fotbollen lämnar vi där. Gick vidare sen, "one for the team" på walles, eller hur var det? ;)
Hamnade på efterfest där det blev lite tråkig stämning, både jag och Ida hettade snabbare än normalt och var redo att ta fight, vilket vi tack o lov inte gjorde.. :P Jag tyckte dessutom mig vara väldigt gangsta med mina sönder "slagna" fingrar som egentligen blivit skadade mot en tegelvägg på jobbet, haha.

Ramlade hem närmare tre i natt, befann mig på jobbet kl 11. Oh happy day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback