24/7

Blev en otroligt spontan, inte speciellt genomtänkt men superlyckad utgång igår. Mkt trevligt folk ute och jag hade superkul. Efter avslutande bugg frammåt stängning bestämde vi oss för att åka till Eskilstuna för att handla på Niklas statoilkort... Eller Niklas handlade på sitt statoilkort.. :P

Jag ramlade hem strax efter 2,30, pratade en stund med Sebbis som är i Tyskland o tog hand om fulla klasskompisar stackarn, men det skönt att höra att du levde iallafall ;)

Sov 3 timmar innan jag skulle upp o jobba, varit full jävla fart hela dagen, så nu är jag helt död. Blir en timmes sömn o sedan ladda om för kvällen. Utgång igen, wehey.


"- Vad lång och vacker du är...Vill du känna på mina biceps?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback