Checkpoint

2 av veckans 5 saker avklarade. 2 till innan imorgon är över förhoppningsvis och sedan får den 5e bli ett senare problem.

Kvällens sysselsättning består av följande:
- Städa hela lägenheten dugligt
- Diska allt, tömma kylen etc
- Packa en någolunda genomtänkt packning för Österrike (heree we goo)
- Skriva en uppsats om Belgiens matkultur
- Fixa ihop arbetet för affärsengelskan och försöka göra några bilder på vår grupp med Bono..eehm..?



Har förövrigt väldigt spontant börjat prenumera på diverse tidningar som kommit väldigt lägligt. Känner mig otroligt vuxen då jag inte bara reagerar och tittar efter senaste betalningsdag, utan även direkt sätter mig och betalar mina räkningar. Vuxenpoäng! Jag tror som sagt att jag börjar överskatta mina inte ens fyllda 19...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback