Fucking monday

Det här hade kunnat varit en dag som gärna skulle fått strykas ur mitt livs historia. Tänker inte gå in djupare än så. Mötte lyckligt vis Tanybanany väldigt lägligt och efter några jobbiga minuter satte vi oss för en fika väldigt länge. Snackade massa strunt, "DEN kvällen" som bara inte går att glömma, samt massor av annat som för en stund skingrade tankarna lite. Blir rätt märkliga dagar nu de 11 som är kvar tills jag o Jenn äntligen åker. Känns som att det kommer mer behövligt än jag någonsin kunnat ana...


image290

Mysig fika med Tany idag iallafall, får se om det blir en onsdag i äkta TnB anda på onsdag? ;)





"jag må vara ung och dum men inte den som är den som knullar runt.."
snook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback