"Nu kan den rassla lite"

Ställde klockan för tidig uppgång imorse. Besök hos Naprapaten stod på schemat. Aldrig varit hos någon sådan förut så jag visste väl inte riktigt vad som väntade. Kändes skönt att ha varit där iallafall även om det är minst sagt en ganska obehaglig känsla när någon håller ett fast tag om ditt huvud med båda händerna, ber dig slappna av fullständigt (hur nu det går till i det läget?) och sedan knäcker nacken så pass mkt att man blir förvånad över att huvudet ens fortfarande är en sammanhängande del med resten av kroppen.

Han hittade massor av olika låsningar och knutar. Jag var tvungen att komma tillbaka nästa vecka, men det känns det värt. Ska se till att komma iväg till en massör snarast också...


Idag tänkte jag ta tag med det jag skulle ha gjort i söndags. Städning samt plugg.. Känner jag mig själv kommer det inte bli så stor skillnad. Men man ska ju aldrig säga aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback